Gwarancja produktów OCZ po przejęciu przez Toshibę 3 lutego 2014 | Zespół lab-kuzniewski.pl
Pisaliśmy niedawno o zakupieniu przez Toshibę bankruta OCZ. Wiele osób posiadających sprzęt OCZ zadawało sobie pytanie: "co z gwarancją naszych produktów?".
Znamy już oficjalne stanowisko OCZ Storage Solutions, przed upadkiem i przejęciem znanego jako OCZ Technology Group. "Nowe" OCZ respektować będzie zobowiązania gwarancyjne dla następujących produktów: rodziny dysków SATA SSD Vector i Vertex; PCIe SSD RevoDrive i RevoDrive 3/3×2. Seria dysków Agility (będących jeszcze na gwarancji) otrzyma wsparcie do 22.01.2015. Oczywiście ważna jest też gwarancja wszystkich produktów OCZ Storage Solutions wprowadzonych 22.01.2014 i później.
Wsparcie gwarancyjne nie będzie podtrzymywane dla następujących serii SSD: Core, Apex, Solid, Solid 2, Solid 3, Colossus, IBIS, Enyo, Nocti, Synapse, Octane S2, Octane S3, Onyx, Petrol oraz RevoDrive Hybrid.
Pod skrzydłami Toshiby nie będzie też już świadczona gwarancja dla produktów OCZ Technology Group takich jak pamięci DRAM, dyski USB, zasilacze i inne.
Informacje te to dobra wiadomość dla osób, które nabyły produkty OCZ Technology Group przed jej upadkiem. Większości wykluczonych produktów i tak okres gwarancyjny już się skończył lub właśnie się kończy. Szczegóły nowych zasad udzielania gwarancji można znaleźć pod tym adresem na stronie internetowej OCZ Storage Solutions.
źródło: ssdreview, OCZ